lunes, 8 de enero de 2018

VIVLIO "O Kýrios me voithá" tis Claudia Rios. PAGE 45

PAGE 45

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ

Παροιμίες 3: 5

Εμπιστευθείτε τον Κύριο με όλη σας την καρδιά και μην στηρίξετε τη δική σας κατανόηση.

PSALM 1

Μακάριος είναι ο άνθρωπος που δεν μπαίνει στον συνήγορο του πονηρού ή να σταθεί στο δρόμο των αμαρτωλών, ούτε κάθεται στο κάθισμα του scoffers, αλλά ο νόμος του Κυρίου είναι η χαρά του, και τους διαλογιστείτε μέρα και νύχτα! Θα είναι σαν ένα δέντρο που φυτεύεται σταθερά από ρυάκια του νερού, τα οποία δίνουν καρπούς στον καιρό του και το φύλλο του δεν μαραίνεται. σε ό, τι κάνει, ευημερεί ...
Ιησούς 1: 8
Αυτό το βιβλίο του νόμου δεν θα απομακρυνθεί από το στόμα σας, αλλά θα το διαλογίζεστε μέρα και νύχτα, ώστε να είστε προσεκτικοί για να κάνετε ό, τι είναι γραμμένο σε αυτό.

 Παροιμίες 29:18

Όπου δεν υπάρχει όραμα, ο λαός είναι απεριόριστος, αλλά ευλογημένος είναι αυτός που κρατάει το νόμο. Τότε θα ευημερήσετε τον δρόμο σας και θα πετύχετε.
WISDOM:
PROVERBS 28:26
Αυτός που εμπιστεύεται στην καρδιά του είναι ένας ανόητος. Αλλά αυτός που περπατάει στη σοφία θα σωθεί.

PSALM 1

Ο γιος μου, αν δεχθείς τα λόγια μου, και το θησαυρό εντολές μου μέσα σου, δίνει το αυτί στη σοφία, κλίση η καρδιά σας στην κατανόηση? Αν την αναζητήσει το ασήμι και την εξερευνήσεις σαν κρυμμένους θησαυρούς, τότε θα εννοήσεις τον φόβο τού Κυρίου, και θα ανακαλύψετε τη γνώση του Θεού, επειδή ο Κύριος δίνει σοφία, γνώση και νοημοσύνη προέρχονται από το στόμα του. Κρατά την ευημερία για τους ορθούς, είναι μια ασπίδα για όσους περπατούν στην ακεραιότητα, κρατά τα μονοπάτια της κρίσης και διατηρεί το δρόμο των αγίων του. Τότε θα διακρίνετε δικαιοσύνη και κρίση, δικαιοσύνη και κάθε καλό δρόμο, γιατί η σοφία θα εισέλθει στην καρδιά σας και η γνώση θα είναι ευχάριστη για την ψυχή σας. η διακριτική ευχέρεια θα σας παρακολουθήσει, η κατανόηση θα σας προστατεύσει, θα σας απαλλάξει από το μονοπάτι του κακού, από τον άνθρωπο που μιλάει διεστραμμένα πράγματα. από εκείνους που εγκαταλείπουν τους δρόμους της ευθύτητας, να περπατήσει στο σκοτάδι τρόπους, από αυτούς που χαρούν για να κάνει το κακό, και χαίρονται με την διαστροφή του κακού, των οποίων οι διαδρομές είναι στραβό, και εισέρχονται στο διαδρομές τους. Θα σας ελευθερώσει από την παράξενη γυναίκα, τον ξένο που κολακεύει με τα λόγια της, η οποία αφήνει το σύντροφο της νιότης της, και ξεχνά τη διαθήκη του Θεού της? επειδή το σπίτι της τείνει προς το θάνατο και τα μονοπάτια της στους νεκρούς, όλοι που πάνε σε αυτήν, δεν επιστρέφουν ούτε φτάνουν στα μονοπάτια της ζωής. Γι 'αυτό θα περπατήσετε στην πορεία του αγαθού και θα κρατήσετε τα μονοπάτια των δίκαιων.

PROVERBS 1: 7
να καταλάβεις την παροιμία και τη μεταφορά, τα λόγια των σοφών και τα αινιγματά τους. Ο φόβος του Κυρίου είναι η αρχή της σοφίας. οι ανόητοι περιφρονούν τη σοφία και την διδασκαλία.

Παροιμίες 2: 5
Τότε θα καταλάβετε το φόβο του Κυρίου και θα ανακαλύψετε τη γνώση του Θεού.

PSALM 111: 10
Έχει στείλει λύτρωση στον λαό του, έχει χειροτονήσει τη διαθήκη του για πάντα. ιερό και φοβερό είναι το όνομά του. Η αρχή της σοφίας είναι ο φόβος του Κυρίου. Όλοι όσοι ασκούν τις εντολές του έχουν καλή κατανόηση. ο έπαινος του παραμένει για πάντα.
Ψαλμός 34:11
Ελάτε, παιδιά, ακούστε με; Θα σας διδάξω το φόβο του Κυρίου.
Εκκλησιαστής 12:13
Το συμπέρασμα, όταν ακούγονται όλοι, είναι αυτό: φοβάστε τον Θεό και φυλάξτε τις εντολές του, γιατί αυτό αφορά κάθε άνθρωπο.
Δευτερονόμιο 4: 6
Έτσι Κρατήστε το έργο και να θέσει εκείνες που αφορούν, για αυτό είναι η σοφία σας και την κατανόησή σας στα μάτια των λαών που θα ακούσουν όλα αυτά τα καταστατικά και να πει, «Σίγουρα αυτό το μεγάλο έθνος είναι μια σοφή και κατανόηση των ανθρώπων.

Σαντιάγο 3:17
Αλλά η σοφία από τα πάνω είναι πρώτα καθαρή, τότε ειρηνική, ευγενική, παρηγορητική, γεμάτη ελέους και καλούς καρπούς, χωρίς δισταγμό, χωρίς υποκρισία.

MALA WISDOM
Αλλά αν έχετε την πικρή ζήλια και προσωπική φιλοδοξία στην καρδιά σας, μην είστε αλαζονικοί και έτσι να είστε αντιμέτωποι με την αλήθεια. Αυτή η σοφία δεν είναι αυτή που προέρχεται από πάνω, αλλά είναι γήινη, φυσική, διαβολική. Διότι, όπου υπάρχει ζήλια και προσωπική φιλοδοξία, υπάρχει σύγχυση και τα πάντα κακά.

DADIVA
ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΘΕΙ Ο ΘΕΟΣ
PROVERBS18: 15
Η καρδιά του συνετού αποκτά γνώση και το αυτί του σοφού επιδιώκει τη γνώση. Το δώρο του ανθρώπου ανοίγει τον δρόμο και τον οδηγεί στην παρουσία του μεγάλου.
ΣΑΝΤΙΑΓΟ 1: 17
Κάθε καλό δώρο και κάθε τέλειο δώρο είναι από πάνω, να κατεβαίνει από τον Πατέρα των φώτων, με τους οποίους δεν υπάρχει μεταβολή ή μετατόπιση σκιά.
Ματθαίος 7:11
Εάν, στη συνέχεια, είναι πονηροί, ξέρετε να δίνετε καλές δόσεις στα παιδιά σας, πόσο μάλλον ο Πατέρας σας στον ουρανό θα δώσει καλά πράγματα σ 'αυτούς που τον ρωτήσω;
Ιωάννης 3:27
Ο Ιωάννης απάντησε και είπε: Ένας άνθρωπος δεν μπορεί να λάβει τίποτα αν δεν του δοθεί από τον ουρανό.
Ιωάννης 3: 3

Ο Ιησούς απάντησε και είπε, Αληθινά, αληθινά, μπορώ να πω ότι αν κάποιος δεν αναγεννηθεί δεν μπορεί να δει το βασίλειο του Dios.Nicodemo είπε: Πώς μπορεί να γεννηθεί ένας άνθρωπος όταν είναι γέρος; Μπορεί να εισάγετε μια δεύτερη φορά στην κοιλιά της μητέρας του και να γεννηθεί .Jesus είπε: Πραγματικά, πραγματικά, μπορώ να πω ότι αν κάποιος δεν γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, δεν μπορεί να μπει στη βασιλεία του Θεού.
PAGE 45

MINYMA APO TON THEO GIA TA PAIDIA TOU

Paroimíes 3: 5

Empisteftheíte ton Kýrio me óli sas tin kardiá kai min stiríxete ti dikí sas katanóisi.

PSALM 1

Makários eínai o ánthropos pou den baínei ston synígoro tou poniroú í na statheí sto drómo ton amartolón, oúte káthetai sto káthisma tou scoffers, allá o nómos tou Kyríou eínai i chará tou, kai tous dialogisteíte méra kai nýchta! Tha eínai san éna déntro pou fytévetai statherá apó ryákia tou neroú, ta opoía dínoun karpoús ston kairó tou kai to fýllo tou den maraínetai. se ó, ti kánei, evimereí ...
Iisoús 1: 8
Aftó to vivlío tou nómou den tha apomakryntheí apó to stóma sas, allá tha to dialogízeste méra kai nýchta, óste na eíste prosektikoí gia na kánete ó, ti eínai gramméno se aftó.

 Paroimíes 29:18

Ópou den ypárchei órama, o laós eínai aperióristos, allá evlogiménos eínai aftós pou kratáei to nómo. Tóte tha evimerísete ton drómo sas kai tha petýchete.
WISDOM:
PROVERBS 28:26
Aftós pou empistévetai stin kardiá tou eínai énas anóitos. Allá aftós pou perpatáei sti sofía tha sotheí.

PSALM 1

O gios mou, an dechtheís ta lógia mou, kai to thisavró entolés mou mésa sou, dínei to aftí sti sofía, klísi i kardiá sas stin katanóisi? An tin anazitísei to asími kai tin exerevníseis san krymménous thisavroús, tóte tha ennoíseis ton fóvo toú Kyríou, kai tha anakalýpsete ti gnósi tou Theoú, epeidí o Kýrios dínei sofía, gnósi kai noimosýni proérchontai apó to stóma tou. Kratá tin evimería gia tous orthoús, eínai mia aspída gia ósous perpatoún stin akeraiótita, kratá ta monopátia tis krísis kai diatireí to drómo ton agíon tou. Tóte tha diakrínete dikaiosýni kai krísi, dikaiosýni kai káthe kaló drómo, giatí i sofía tha eisélthei stin kardiá sas kai i gnósi tha eínai efcháristi gia tin psychí sas. i diakritikí efchéreia tha sas parakolouthísei, i katanóisi tha sas prostatéfsei, tha sas apalláxei apó to monopáti tou kakoú, apó ton ánthropo pou miláei diestramména prágmata. apó ekeínous pou enkataleípoun tous drómous tis efthýtitas, na perpatísei sto skotádi trópous, apó aftoús pou charoún gia na kánei to kakó, kai chaírontai me tin diastrofí tou kakoú, ton opoíon oi diadromés eínai stravó, kai eisérchontai sto diadromés tous. Tha sas eleftherósei apó tin paráxeni gynaíka, ton xéno pou kolakévei me ta lógia tis, i opoía afínei to sýntrofo tis niótis tis, kai xechná ti diathíki tou Theoú tis? epeidí to spíti tis teínei pros to thánato kai ta monopátia tis stous nekroús, óloi pou páne se aftín, den epistréfoun oúte ftánoun sta monopátia tis zoís. Gi 'aftó tha perpatísete stin poreía tou agathoú kai tha kratísete ta monopátia ton díkaion.

PROVERBS 1: 7
na kataláveis tin paroimía kai ti metaforá, ta lógia ton sofón kai ta ainigmatá tous. O fóvos tou Kyríou eínai i archí tis sofías. oi anóitoi perifronoún ti sofía kai tin didaskalía.

Paroimíes 2: 5
Tóte tha katalávete to fóvo tou Kyríou kai tha anakalýpsete ti gnósi tou Theoú.

PSALM 111: 10
Échei steílei lýtrosi ston laó tou, échei cheirotonísei ti diathíki tou gia pánta. ieró kai foveró eínai to ónomá tou. I archí tis sofías eínai o fóvos tou Kyríou. Óloi ósoi askoún tis entolés tou échoun kalí katanóisi. o épainos tou paraménei gia pánta.
Psalmós 34:11
Eláte, paidiá, akoúste me? Tha sas didáxo to fóvo tou Kyríou.
Ekklisiastís 12:13
To sympérasma, ótan akoúgontai óloi, eínai aftó: fováste ton Theó kai fyláxte tis entolés tou, giatí aftó aforá káthe ánthropo.
Defteronómio 4: 6
Étsi Kratíste to érgo kai na thései ekeínes pou aforoún, gia aftó eínai i sofía sas kai tin katanóisí sas sta mátia ton laón pou tha akoúsoun óla aftá ta katastatiká kai na pei, «Sígoura aftó to megálo éthnos eínai mia sofí kai katanóisi ton anthrópon.

Santiágo 3:17
Allá i sofía apó ta páno eínai próta katharí, tóte eirinikí, evgenikí, parigoritikí, gemáti eléous kai kaloús karpoús, chorís distagmó, chorís ypokrisía.

MALA WISDOM
Allá an échete tin pikrí zília kai prosopikí filodoxía stin kardiá sas, min eíste alazonikoí kai étsi na eíste antimétopoi me tin alítheia. Aftí i sofía den eínai aftí pou proérchetai apó páno, allá eínai gíini, fysikí, diavolikí. Dióti, ópou ypárchei zília kai prosopikí filodoxía, ypárchei sýnchysi kai ta pánta kaká.

DADIVA
OLA BOROUN NA DIEUTHYNTHEI O THEOS
PROVERBS18: 15
I kardiá tou synetoú apoktá gnósi kai to aftí tou sofoú epidiókei ti gnósi. To dóro tou anthrópou anoígei ton drómo kai ton odigeí stin parousía tou megálou.
SANTIAGO 1: 17
Káthe kaló dóro kai káthe téleio dóro eínai apó páno, na katevaínei apó ton Patéra ton fóton, me tous opoíous den ypárchei metavolí í metatópisi skiá.
Matthaíos 7:11
Eán, sti synécheia, eínai poniroí, xérete na dínete kalés dóseis sta paidiá sas, póso mállon o Patéras sas ston ouranó tha dósei kalá prágmata s 'aftoús pou ton rotíso?
Ioánnis 3:27
O Ioánnis apántise kai eípe: Énas ánthropos den boreí na lávei típota an den tou dotheí apó ton ouranó.
Ioánnis 3: 3

O Iisoús apántise kai eípe, Alithiná, alithiná, boró na po óti an kápoios den anagennitheí den boreí na dei to vasíleio tou Dios.Nicodemo eípe: Pós boreí na gennitheí énas ánthropos ótan eínai géros? Boreí na eiságete mia défteri forá stin koiliá tis mitéras tou kai na gennitheí .Jesus eípe: Pragmatiká, pragmatiká, boró na po óti an kápoios den gennitheí ex ýdatos kai Pnévmatos, den boreí na bei sti vasileía tou Theoú.

ΩΑΝ 3: 9 Ο Νικόδημος απάντησε και του είπε: Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Ο Ιησούς απάντησε και του είπε: Εσύ είσαι δάσκαλος του Ισραήλ και δεν καταλαβαίνεις αυτά τα πράγματα; Αληθινά, αληθινά σας λέω ότι μιλάμε ό, τι γνωρίζουμε και μαρτυράμε αυτό που έχουμε δει, αλλά δεν λαμβάνετε τη μαρτυρία μας. Αν σας μίλησα για τα γήινα πράγματα και δεν πιστεύετε, πώς θα πιστέψετε αν σας μιλήσω για τα ουράνια πράγματα;
 Ιωάννης 3: 13 Κανείς δεν έχει αναληφθεί στον ουρανό, αλλά αυτός που κατέβηκε από τον ουρανό, δηλαδή, ο Υιός του Ανθρώπου που είναι στον ουρανό. Και όπως ο Μωυσής ύψωσε το φίδι στην έρημο, έτσι πρέπει να υψωθεί ο Υιός του ανθρώπου, έτσι ώστε ο καθένας που πιστεύει ότι μπορεί να έχει αιώνια ζωή.
 Ιωάννης 3: 16 AL 21. Για το Θεό τόσο αγαπούσε ο κόσμος που έδωσε τον μονογενή Υιό Του, ότι όποιος πιστεύει σ 'Αυτόν δεν πρέπει να χαθεί, αλλά να έχει αιώνια ζωή. Επειδή ο Θεός δεν έστειλε τον Υιό του στον κόσμο για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος από Αυτόν.

Εκείνος που πιστεύει σ 'Αυτόν δεν είναι καταδικασμένος. αλλά όποιος δεν πιστεύει περίπτερα ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενούς Υιού του God.and αυτή είναι η απόφαση, ότι το φως ήρθε στον κόσμο, και οι άνθρωποι αγάπησαν το σκοτάδι μάλλον παρά το φως, επειδή τους ενέργειες ήταν malas.Porque ο καθένας που κάνει κακό μισεί το φως, δεν έρχεται στο φως, έτσι ώστε οι ενέργειές τους δεν expuestas.Pero που ασκεί η αλήθεια έρχεται στο φως, ότι οι πράξεις του μπορεί να εκδηλωθεί ότι έχουν γίνει στο Θεό

PAGE 45

ΒΙΒΛΙΟ "Ο Κύριος με βοηθά" της Claudia Rios. PAGE 45
s. IOAN 3: 9 O Nikódimos apántise kai tou eípe: Pós boreí na gínei aftó? O Iisoús apántise kai tou eípe: Esý eísai dáskalos tou Israíl kai den katalavaíneis aftá ta prágmata? Alithiná, alithiná sas léo óti miláme ó, ti gnorízoume kai martyráme aftó pou échoume dei, allá den lamvánete ti martyría mas. An sas mílisa gia ta gíina prágmata kai den pistévete, pós tha pistépsete an sas milíso gia ta ouránia prágmata?
 Ioánnis 3: 13 Kaneís den échei analiftheí ston ouranó, allá aftós pou katévike apó ton ouranó, diladí, o Yiós tou Anthrópou pou eínai ston ouranó. Kai ópos o Moysís ýpsose to fídi stin érimo, étsi prépei na ypsotheí o Yiós tou anthrópou, étsi óste o kathénas pou pistévei óti boreí na échei aiónia zoí.
 Ioánnis 3: 16 AL 21. Gia to Theó tóso agapoúse o kósmos pou édose ton monogení Yió Tou, óti ópoios pistévei s 'Aftón den prépei na chatheí, allá na échei aiónia zoí. Epeidí o Theós den ésteile ton Yió tou ston kósmo gia na krínei ton kósmo, allá gia na sotheí o kósmos apó Aftón.

Ekeínos pou pistévei s 'Aftón den eínai katadikasménos. allá ópoios den pistévei períptera ídi kritheí, epeidí den pístepse sto ónoma tou monogenoús Yioú tou God.and aftí eínai i apófasi, óti to fos írthe ston kósmo, kai oi ánthropoi agápisan to skotádi mállon pará to fos, epeidí tous enérgeies ítan malas.Porque o kathénas pou kánei kakó miseí to fos, den érchetai sto fos, étsi óste oi enérgeiés tous den expuestas.Pero pou askeí i alítheia érchetai sto fos, óti oi práxeis tou boreí na ekdilotheí óti échoun gínei sto Theó

PAGE 45

VIVLIO "O Kýrios me voithá" tis Claudia Rios. PAGE 45

No hay comentarios:

Publicar un comentario