Page 45
MENSAJE DI DESTU POR I TERCETRI
Proverbs 3: 5
Fiducià in u Signore cù tuttu u vostru core, è ùn pasite nantu à u vostru cumprinnimentu.
SALMO 1
Beatu l'omu chì ùn cammina secondu u cunsìgliu di i gattivi, o tengu in lu modu di i piccatori, nè trova in l 'assediu di sòffianu, ma in la lege di u Signore, hè u so piacè, è e so meditate ghjornu è notte! Serà cum'è un arbre propiu di e cummerciu di l'acqua, chì dà u so fruttu in u so tempu, è a so foglia ùn spija micca; in tuttu ciò ch'ellu facia ...
Joshua 1: 8
Stu libru di a lege ùn sarà chì partenu da a vostra bocca; vani in u lu ghjornu è a notte, è attenti à fà tuttu scrittu in lu;
Proverbs 29:18
Duva ùn ci hè micca a visione, u populu ùn pèrdite, ma Beatu hè quellu chì teni i ley.orque poi fà a vostra manera ricca è furtunata.
WISDOM:
E PROVERBS 28:26
Quellu chì confiesa in u so core hè un stupidu; Ma ellu chì cammina in saviezza serà salvatu.
SALMO 1
U mo figliolu, s'è tù ghjudicati mio parolle, è fashisti mo cumandamenti nella voi, dà arechja à a saviezza, tendi u vostru core a intelligenza; Sè voi a so cercanu comu argentu è circà di u so cum'è per i tesori ammucciatu tandu vi capisce u timore di l'Eternu, è scuprerete a cunniscenza di Diu. Perchè u Signore dà a saviezza, a cunniscenza è l'intelligenza venenu da a so bocca. A crescita riserva di i ghjusti, hè un scudu à quelli chì viaghjanu uprightly, tena u chjassu di a ghjustìzia, è prutege a strada di i so santi. Allora puderà discernisce a ghjustizia è a ghjustizia, l'equità è tutti i boni pratiche, perchè a saviezza sarà u vostru core, è u sapè serà bè à a vostra ànima; Discretionà vi vede à voi, u cumprinzimentu vi protettarà di voi, per liberallu da u stradellu di u male, da l'omu chì parla cusì perverse; di quelli chì lascia i chjassi di ghjustìzia, à marchjà in u modu scure, di quelli chì incanta a fate u male, è aligria in lu perverseness di u male, chì u chjassi sò tortu, è giranduloni in i so stradelli. Idda vi eva luna tu da u stranu, donna, u stranieru chì allisinga incù u so parolle, chi lassa u cumpagnu di a so ghjuventù, è forgets l 'allianza di u so Diu; Perchè a so casa hè inclinata versu a morte, è i so camini versu i morti, tutti quelli chì andarèbbenu, ùn turnate micca, nè mancu avè a via di a vita. Perchè andate in a via di u bè è mantene a via di i ghjusti;
PROVERBS 1: 7
capisce u proverbiu è a metàfora, e parolle di i sàvii è i so puzzini. U timore di u Signore hè u principiu di a saviezza; i timuli disprezzanu a saviezza è a struzzione.
Proverbs 2: 5
Allora puderete capisce u timore di u Signore, è scopre a cunniscenza di Diu.
SALMO 111: 10
Hà mandatu redenzioni à i so pòpulu, hà cunsacratu u so allianza per sempre; santu è teme hè u so nome. U principiu di saviezza hè u temu di u Signore; Tutti quelli chì praticà i so cumandamenti anu un bon entendimentu; u so lamentu hè sempre questu.
Salmu 34:11
Venite, figlioli, à sente; A vi cuntintarete u timore di u Signore.
Ecclesiastes 12:13
A cunclusione, quandu tutti sò stati avete intesu, hè questu: teme à Diu è guardi i cumandamenti, perchè questu cuncrita ogni persona.
Deuteronomy 4: 6
So Cecceccu e lu travagghiu è messe quelli chì nantu, per issu hè u vostru a saviezza è a vostra intelligenza à la vista di la genti ca vi à sente tutte ste òrdini e dicu, 'sicuru, stu gran nazione hè un populu saggiu e capiri.
Santiago 3:17
Ma a saviezza da sopra, hè a prima pura, puis peaceable, gintili, jeudi, piena di grazia è boni frutti, senza esitazioni, senza ironia.
MALA WISDOM
Ma si tenete brigante ghjilosu è ambizzioni persunale in u vostru core, ùn sia micca arroganti è cusì ghjente per contru a verità. Questa saviezza hè micca quellu chì vene da l'altitudine, ma hè terrenu, naturali, diabolicu. Perchè quandu ci hè i ghjilosi è l'ambizioni persona, ùn ci hè cunfusione è tuttu u male.
DADIVA
TODO DETA DI DONU DAUGHTÀ
PROVERBS18: 15
U core di e prudente acquisteghja cunniscenze è l'arechje di i sàviu cercanu à a cunniscenza. U rigalu di l'omu apre u caminu è u cundò à a prisenza di u grande.
SANTIAGO 1: 17
Tutti i regali boni è ogni rigalu perfettu venenu da sopra, hè vinutu da u Babbu di luci, cù quale ùn hè micca cambiatu o sombra di variazioni.
Matteu 7:11
S'è secondu, perch'ellu ghjovanu, sapete cumu fà rigali boni à i vostri figlioli, quantu più chì u vostru Babbu à u celu dà l'oghje nantu à quelli chì si dumandanu?
Ghjuvanni 3:27
Ghjuvanni pigliò a parolla, è disse: Un omu ùn pò riceve nisuna cosa si ùn ci hè micca datu di u celu.
Ghjuvanni 3: 3
Ghjesù rispose è disse, precisò, n'era, a vi dicu chi quannu si nasci dinò ch'ellu ùn ponu vede u regnu di Dios.Nicodemo disse: Cumu ponu un omu chì nascerà quand'ellu hè vechju? Pò ci entre una seconda volta in lu corpu di a so mamma, è esse nati .Jesus disse: In verità, in verità, a ti dicu chi quannu unu hè natu di acqua è di u Spìritu Santu ùn pò entre in u regnu di Diu.
s. JOHN 3: 9 Nicodemi rispondeva è li disse: Cumu pudè esse? Ghjesù rispose, è li disse: Sì un maestru di Israele, è ùn avete micca cunnisciutu queste? Verità, veramente, vi dicu chì parleremu ciò chì sapemu è rende tistimoni di ciò chì avemu vistu, ma ùn avete micca ricevutu nostre testimoniu. Se l'aghju dettu di e cose terri, è ùn avete micca cridutu, cumu si crede si mi parlasti di e cose diventi?
JOHN 3: 13 Nimu hà cullatu à u celu, Ma ellu chì hè vinutu da u celu, questu hè u Figliolu di l'omu chì hè in u celu. È cum'è Mosè hanu postu a serpente in u desertu, per chì hè necessariu chì u Figliolu di l'omu si pesa cun allora, perchè tutti chì cridanu averebbe a vita eterna.
SANITARIA 3: 16-21, 21 Perchè Diu hà amatu u mondu, chì hà datu u so Figliolu Fillu, per chì tutti chì cridanu in ellu pò esse micca persu, ma pò esse a vita eterna. Perchè Diu ùn hà micca mandatu u so figliolu à u mondu per ghjudicà u mondu, ma per chì u mondu pudia esse salvatu da ellu.
Quellu chì crede in Ellu ùn hè micca cundannatu; ma quellu chì ùn crede populamenti dighjà cundannati perchè ùn hà cridutu à u nomu di l'ùnicu Figliolu di l'God.and issu hè u tribunale, chì u focu ghjuntu in lu mondu, è l 'omi amatu bughju piuttostu cà di luce, perchè u so azzione eranu tutti malas.Porque chì face u male Paulina la luci, nè vene à u lume tantu chì e so azzione ùn sò expuestas.Pero chì pràtichi la verità, vene à u lume, chì u so malfatte pò esse manifistaru ch'elli sò stati fatti in Diu
PAGE 45
Ungheria "U Signore, aiutatu ME" FIUMI Claudia. Page 45
No hay comentarios:
Publicar un comentario