lunes, 23 de noviembre de 2020

5 * SA STRAHOM

 5 * SA STRAHOM


PSALAMI 34:17


Pravednici viču, a Jahve ih čuje i izbavlja ih iz svih njihovih nevolja. Gospod je blizu slomljenog srca; I spasite skrušenost duha.


Izaija 41:10


Ne boj se, jer ja sam s tobom; ne brini, jer ja sam tvoj Bog. Ojačat ću vas i pomoći vam; Podržat ću vas svojom pobjedničkom desnicom.


Psalam 56: 3


Kada osjetim strah, uzdam se u tebe.


Psalam 118: 6


Gospod je sa mnom i ja se ne bojim; šta mi može učiniti obični smrtnik?


MATEJ 10:28


I ne bojte se onih koji ubijaju tijelo, ali ne mogu ubiti dušu; Radije se bojte onoga koji može uništiti dušu i tijelo u paklu.


2. Timoteju 1: 7


Jer Bog nam nije dao duh kukavičluka, već snage, ljubavi i samokontrole.


HEBREWS 4:16 Pristupimo dakle prijestolju milosti s povjerenjem, da bismo stekli milost i pronašli milost za prigodnu pomoć.


PSALAM 34


Tražio sam Gospoda, i on me čuo i izbavio me svih strahova. Oni koji su ga gledali bili su prosvijetljeni, a lica im se nije stidjela. Ovaj je siromah zaplakao, a Gospod ga je čuo i spasio ga svih nevolja. Anđeo Gospodnji utabori se oko onih koji ga se boje i izbavi ih. Okusite i vidite da je Gospod dobar; Blago čovjeku koji se u njega uzda. Bojte se Gospoda, vi njegovi sveci, jer onima koji ga se boje ništa ne nedostaje. Mladim lavovima je potrebno, a oni su gladni; Ali onima koji traže Jehovu neće nedostajati dobra. Dođite, djeco, čujte me; Naučit ću vas strahu Gospodnjem. Ko je čovjek koji želi život, ko želi mnogo dana da vidi dobro? Čuvaj svoj jezik od zla, a usne od prevara. Odstupi od zla i čini dobro; Tražite mir i težite za njim. Oči Gospodnje uprte su u pravednike, a uši Njegove pažljive su na njihov vapaj. Gospodnji je bijes protiv onih koji čine zlo, da bi odsjekao uspomenu na njih sa zemlje. Pravednici viču, a Jahve ih čuje i izbavlja ih iz svih njihovih nevolja. Gospod je blizu slomljenog srca; I spasite skrušenost duha. Mnoge su nevolje pravednika, ali Gospod ga izbavlja od svih. Čuva sve svoje kosti; Niti jedan nije slomljen. Zlo će ubiti zle, a oni koji mrze pravednike bit će osuđeni. Jehova iskupljuje dušu svojih sluga i oni koji mu se uzdaju neće biti osuđeni.

No hay comentarios:

Publicar un comentario