PAGE 41
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Συνειδητότητα:
Μία από τις τέσσερις βασικές αρετές, που είναι να διακρίνει και να διακρίνει τι είναι καλό ή κακό για να ακολουθήσει ή να τρέξει από αυτό.
Διακρίσεις, καλή κρίση.
Ηρεμία
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 14: 8
Η σοφία της συνετής είναι να κατανοήσουμε τον τρόπο του, όμως, η τρέλα των ανόητων είναι εξαπάτηση.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 12: 16
Ο θυμός του ανόητου είναι γνωστός αμέσως, αλλά ο συνετός αποκρύπτει την ατιμία.
Ο ΙΗΣΟΥΣ:
MATEO 7:24
Ως εκ τούτου ο καθένας που ακούει τα λόγια μου αυτά και τα βάζει σε εφαρμογή είναι σαν ένα σοφό άνθρωπο που έχτισε το σπίτι του πάνω στο βράχο? και η βροχή έπεσε, τα ρεύματα ήρθαν, οι άνεμοι πνέουν και έσκαψαν εκείνο το σπίτι. αλλά δεν έπεσε, γιατί είχε ιδρυθεί για την βροχή roca.Y έπεσε, ήρθαν οι πλημμύρες και οι άνεμοι φύσηξαν και να νικήσει ενάντια σε εκείνο το σπίτι? αλλά δεν έπεσε, γιατί είχε ιδρυθεί στο βράχο. Και καθένας που ακούει τα λόγια μου αυτά και δεν τα βάζουμε στην πράξη θα είναι σαν ένα ανόητο άνθρωπο που έχτισε το σπίτι του πάνω στην άμμο? και η βροχή έπεσε, τα ρεύματα ήρθαν, οι άνεμοι πνέουν και έσκαψαν εκείνο το σπίτι. και έπεσε, και η καταστροφή του ήταν μεγάλη.
PAGE 41
ΒΙΒΛΙΟ "Ο Κύριος με βοηθά" της Claudia Rios. PAGE 41
PAGE 41
O TROPOS TOU YPOCHREOTIKOU ANTHROPOU
Syneiditótita:
Mía apó tis tésseris vasikés aretés, pou eínai na diakrínei kai na diakrínei ti eínai kaló í kakó gia na akolouthísei í na tréxei apó aftó.
Diakríseis, kalí krísi.
Iremía
PROVLIMATA 14: 8
I sofía tis synetís eínai na katanoísoume ton trópo tou, ómos, i tréla ton anóiton eínai exapátisi.
PROVLIMATA 12: 16
O thymós tou anóitou eínai gnostós amésos, allá o synetós apokrýptei tin atimía.
O IISOUS:
MATEO 7:24
Os ek toútou o kathénas pou akoúei ta lógia mou aftá kai ta vázei se efarmogí eínai san éna sofó ánthropo pou échtise to spíti tou páno sto vrácho? kai i vrochí épese, ta révmata írthan, oi ánemoi pnéoun kai éskapsan ekeíno to spíti. allá den épese, giatí eíche idrytheí gia tin vrochí roca.Y épese, írthan oi plimmýres kai oi ánemoi fýsixan kai na nikísei enántia se ekeíno to spíti? allá den épese, giatí eíche idrytheí sto vrácho. Kai kathénas pou akoúei ta lógia mou aftá kai den ta vázoume stin práxi tha eínai san éna anóito ánthropo pou échtise to spíti tou páno stin ámmo? kai i vrochí épese, ta révmata írthan, oi ánemoi pnéoun kai éskapsan ekeíno to spíti. kai épese, kai i katastrofí tou ítan megáli.
PAGE 41
VIVLIO "O Kýrios me voithá" tis Claudia Rios. PAGE 41
No hay comentarios:
Publicar un comentario